Atrakcyjność cenowa naszych ofert to dziesiątki telefonów dziennie.

Szanując Twój czas i chcąc efektywnie i sprawnie służyć wsparciem technicznym

zachęcamy do kontaktu mailowego.


Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje jak postępować w przypadku problemów ze sprzętem lub ewentualnych pytań.

1. POSTĘPOWANIE GWARANCYJNE:

Usługi gwarancyjne realizowane są w formie od drzwi do drzwi (door to door). Usterki prosimy zgłaszać najpierw za pośrednictwem naszej platformy serwisowej: www.naprawlaptopa.pl
Znajdą tam Państwo kompletny formularz zgłoszenia naprawy gwarancyjnej/pogwarancyjnej. Po wypełnieniu formularza, Państwa zgłoszenie zostanie przesłane do naszego systemu, gdzie będzie oczekiwać na akceptację. Po weryfikacji stanu gwarancji, przez jednego z naszych techników, maksymalnie w ciągu 24h (z wyłączeniem dni weekendów i dni wolnych od pracy), otrzymają Państwo dalsze instrukcje dotyczące ewentualnej odsyłki urządzenia.

2. PYTANIA I WSPARCIE TECHNICZNE:

Potrzebujesz pomocy w kwestiach obsługi sprzętu oraz jego funkcjonowania? Skontaktuj się z naszym pracownikiem mailowo pod adresem: kontakt@naprawlaptopa.pl

3. REKLAMACJE NIEKOMPLETNEJ LUB BŁĘDNEJ PRZESYŁKI:

W Twojej przesyłce brakuje jakiegoś elementu (np. kabelka czy karty gwarancyjnej) bądź otrzymałeś produkt niezgodny ze specyfikacją? Skontaktuj się z
nami mailowo pod adresem: reklamacje@promobile.pl. W celu identyfikacji podaj numer faktury i dane kupującego oraz opisz problem w możliwie najbardziej
zrozumiały sposób. Wymiana towaru na właściwy lub dosłanie brakującego elementu odbywa się na nasz koszt.

4. ZWROT TOWARU W CIĄGU 10 DNI:

Powołując się na ustawę z dnia 2 marca 2000r., konsument może odstąpić od umowy w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Wraz z towarem należy
odesłać na adres PROMOBILE ul. Sadowa 7 25-028 Kielce, dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz wypełniony dokument zwrotu towaru pobierz
dokument». Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zwracanego towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto
wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym (uwzględniają pomniejszenie wartości zwracanego towaru o kwotę 6 zł z tytułu opłat pocztowych za przekaz,
które ponosi klient), licząc od daty otrzymania towaru. Koszt dostawy i odesłania towaru ponosi klient. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za
pobraniem.

 

Wszystkie szczegółowe informacje dotyczące warunków gwarancji znajdują się na dołączonej do notebooka karcie gwarancyjnej.


Dane teleadresowe do serwisu:

NaprawLaptopa.pl
ul. Sadowa 7
25-028 Kielce
tel. (41) 343 25 98
kontakt@naprawlaptopa.pl



POROZMAWIAJ Z KONSULTANTEM

Daniel Kopczyński
tel.666 96 1111
gg 10195920
warszawa@promobile.pl

Marcin Śliż
tel. 666 96 4444
gg 45884824
marcin.sliz@promobile.pl

Masz pytania dotyczące naszej oferty? Interesują Cię zakupy hurtowe? Zapraszamy do kontaktu za pomocą jednej z poniższych opcji.

Pozostaw dane kontaktowe
- skontaktujemy się z Tobą
Rozmawiaj za pomocą
komunikatora