FAQ - Najczęściej zadawane pytania.

Co znaczy produkt klasy outlet czy produkt recertyfikowany?

Jest to produkt z nadwyżek magazynowych dla dużych sieci handlowych lub z indywidualnych zamówień, które nie doszły do skutku. Sprzęt trafił ponownie do producenta, gdzie został przetestowany z uwzględnieniem surowych norm jakości oraz przepakowany. Komputery to pełnowartościowe produkty, które  po weryfikacji otrzymały odpowiednią klasę sprzedażową nazywaną najczęściej Business Outlet. Najważniejszą cechą tego typu sprzętu jest cena, niższa od średniej rynkowej o ok. 30-40%.

Dlaczego okres gwarancyjny wynosi 12 miesięcy?

Oferowane przez nas produkty są przede wszystkim wyprzedażowe czy recertyfikowane. W związku z tym, cena oferowana za produkt jest niższa średnio o 30-40% od ceny rynkowej a okres gwarancyjny jest nieco krótszy. Dodatkowo, do większości produktów można dokupić usługę dłuższej gwarancji na kolejny rok.

Jak działa gwarancja D2D (door to door)?

W ramach gwarancji D2D (door to door), w przypadku wystąpienia awarii, wystarczy skontaktować się z serwisem (telefonicznie lub mailowo). Po zgłoszeniu usterki, serwis wysyła do klienta kuriera po odbiór towaru, następnie trafia on do działu technicznego, gdzie dana usterka jest usuwana. Naprawione urządzenie trafia w ręce kupującego wysłane kurierem. Koszt operacji w obie strony ponosi gwarant.

Czy wystawiają Państwo faktury VAT ?

Tak. Jako firma działamy na rynku 12 lat i jak najbardziej wystawiamy faktury VAT 23%.
Nie wystawiamy faktur z odroczonym terminem płatności.

Czy jest możliwość zakupu na raty?

W naszym sklepie online umożliwiamy Państwu łatwe,bezpieczne i szybkie zakupy na raty. Współpracujemy z firmą Santander S.A. (dawny Żagiel Bank), która oferuje swoim klientom bardzo atrakcyjne warunki. Dzięki temu możesz kupować na raty, bez wychodzenia w domu.
Więcej szczegółów można uzyskać tutaj.

W jaki sposób zakupić towar z płatnością leasing? 
 
1. Wybierz produkt w sklepie.
2. Kliknij w banner „Leasing Plus – policz ratę”.
3. Wprowadź dane w kalkulatorze leasingowym.
4. Kliknij „złóż wniosek leasingowy” i wypełnij go.
5.  Czekaj na kontakt ze strony konsultanta Leasing Plus (decyzja możliwa nawet w 15 minut!).
6. Po podpisaniu umowy, zamówienie jest traktowane jako opłacone.
7. Procedura leasingowa wraz z odesłaniem dokumentów nie powinna przekroczyć kilku dni roboczych. 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszelkie transakcje realizujemy do 5 dni roboczych, choć z reguły jest krócej. W uzasadnionych przypadkach, termin realizacji zamówienia może ulec zmianie, o której informujemy drogą mailową.

Czy zamawiając online mogę odebrać towar osobiście w jednym z Państwa salonów?

Tak, wystarczy podczas składania zamówienia określić w którym punkcie byłby odbiór. Następnie proszę oczekiwać informacji z działu zamówień odnośnie wysyłki towaru do danego oddziału. Dzień później możliwy będzie odbiór. Termin realizacji odbiorów osobistych jest taki sam jak w przypadku wysyłki bezpośredniej – 5 dni roboczych.

Czy ceny w salonach są takie same jak na Państwa stronie?

Tak, wyjątkiem są sytuacje, w których produkt oferowany jest w zestawie z dodatkowymi akcesoriami np. torba, myszka, router.

Czy zamawiając przez internet a odbierając osobiście mogę zwrócić towar?

Tak, w przypadku odbiorów osobistych prawo zwrotu w ciągu 10 dni również obowiązuje gdyż umowa kupna-sprzedaży była zawarta na odległość.

Jeżeli sprzęt nie spełni moich oczekiwać czy mogę go zwrócić czy wymienić?

Tak. Konsument (nie firma) ma prawo zwrócić towar do 10 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania. Warunkiem zwrotu jest odesłanie towaru w stanie nienaruszonym. Ewentualnie zawsze istnieje możliwość wymiany zakupionego a niechcianego urządzenia na egzemplarz  o zbliżonych parametrach.

Czy trzeba formatować baterię w laptopach?

Pomimo tego, że bateria była fabrycznie formatowana, zalecamy wykonanie tej czynności we własnym zakresie. Polega ona na 5-6 krotnym rozładowaniu baterii do stanu kilku procent (system operacyjny wyświetla komunikat ostrzeżenia) a następnie ładowanie na wyłączonym notebooku przez okres ok. 8-12h w zależności od wielkości baterii. Proces ten zapewnia pracę na akumulatorze na 100% możliwości oferowanych przez producenta.



POROZMAWIAJ Z KONSULTANTEM

Daniel Kopczyński
tel.666 96 1111
gg 10195920
warszawa@promobile.pl

Marcin Śliż
tel. 666 96 4444
gg 45884824
marcin.sliz@promobile.pl

Masz pytania dotyczące naszej oferty? Interesują Cię zakupy hurtowe? Zapraszamy do kontaktu za pomocą jednej z poniższych opcji.

Pozostaw dane kontaktowe
- skontaktujemy się z Tobą
Rozmawiaj za pomocą
komunikatora