Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi
 

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Promobile.pl Jakub Kumor, ul. Sadowa 7, 25-028 Kielce, reklamacje@promobile.pl
  3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej.
  4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.
     

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
 

  1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres:  Promobile.pl Jakub Kumor, ul. Sadowa 7, 25-028 Kielce, na adres poczty elektronicznej: reklamacje@promobile.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
     

Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń
 

  1. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
    2. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
      o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
    3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

Reklamacje niekompletnej lub błędnej przesyłki

W Twojej przesyłce brakuje jakiegoś elementu (np. kabelka lub karty gwarancyjnej) bądź otrzymałeś produkt niezgodny ze specyfikacją? Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem reklamacje@promobile.pl . W celu identyfikacji podaj numer faktury i dane kupującego oraz opisz zaistniały problem. Wymiana towaru na właściwy lub dosłanie brakującego elementu odbywa się na nasz koszt.

Pytania i wsparcie techniczne

Potrzebujesz pomocy w kwestiach obsługi sprzętu oraz jego funkcjonowania? Skontaktuj się z naszym pracownikiem mailowo pod adresem kontakt@naprawlaptopa.pl

Postępowanie gwarancyjne

Zazwyczaj jest to gwarancja pisemna 12 miesięcy (chyba że jest zapis przy produkcie o innym czasie gwarancji) w trybie Door to Door (bez wychodzenia z domu) oznacza to że nie musisz martwić się o dostarczenie i odbiór swojego sprzętu do serwisu. Gwarancja obsługiwana niezależnie od gwarancji producenta, obowiązuje na terenie Polski. Usługi gwarancyjne realizowane są w formie "od drzwi do drzwi" (door-to-door). Usterki prosimy zgłaszać najpierw poprzez formularz na stronie internetowej www.NaprawLaptopa.pl  Po weryfkacji zgłoszenia otrzymasz niezwłocznie odpowiedź o dalszym postępowaniu. Przy niektórych produktach istnieje możliwość rozszerzenia gwarancji.

Dane firmy:

Jakub Kumor promobile.pl
ul. Sadowa 7
25-028 Kielce
NIP: 959-065-72-07
infolinia: 0 801 080 280
zamowienie@promobile.pl
numer ewidencyjny 22993/02/H, Prezydent Miasta Kielce 



POROZMAWIAJ Z KONSULTANTEM

Daniel Kopczyński
tel.666 96 1111
gg 10195920
warszawa@promobile.pl

Marcin Śliż
tel. 666 96 4444
gg 45884824
marcin.sliz@promobile.pl

Masz pytania dotyczące naszej oferty? Interesują Cię zakupy hurtowe? Zapraszamy do kontaktu za pomocą jednej z poniższych opcji.

Pozostaw dane kontaktowe
- skontaktujemy się z Tobą
Rozmawiaj za pomocą
komunikatora